BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 21, 2011

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu~

Bukan Aku Tak Pernah Mengerti Dirimu
Kusanjung Setiap Kata Cinta Kau Berikan Aku
Hilangkan Rasa Itu Akhirkan Semua
Dan Bila Kau Sedar Aku Hilang Dari Kewujudan..

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung Sebuah Cinta Sempurna
Darimu~




hurmmm~~~again anis gagal dalam menjg hbngn anis ni~~nthla,,,,,aven cmne pon anis try jge~~ttp jd cm2 gak~~salah anis~slalu bt bnde2 y bole menyebabkan hbngn kami keruh~~`
salah anis kn y x consider die nk exam~y xfaham~~xpela,biarla anis berkorban stdy week anis ni utk die~~asalkan diee blajar.....kos anis ni apela sgt kn??kimia je~~kos die susa~~xpela kn??~~
wlwupon anis xmntk lme nk cntct ngn die,,,,sejam pon jdla utk bg smgt n nk ilangkan rindu~~tp xpela...sejam 2 sgt berharga kn???sejam 2 bole bt mcm2~~bnyk bole stdy ngn sejaam~~~
jd klu kira2...esk 4 ari then anis exam 3 mnggu n die cmbung 2 bln kot n pas2 anis keje 4 bln,,,after 2 la kami akan cntct balik,,,,2 pon klu die nk~~~mne la taw die bz ke~~xla die cntct anis...tp anis ttp akan tnggu die~~
k la anis nk p tido k...tngn dah kebas dah ni sbb keje bodoh y anis bt~~~
k ea.
assalamualaikum~~

3 comments:

wawa said...

jgn sakit kerana cinta..
jgn lemah kerana cinta..

cinta dunia mmg xkn kekal walau camne kita wat skali pun..

kdg2, kita dah rasa mcm dia lah 1 1 nya dlm hidup kita..dah xde org lain n dah xnak org lain..tp sbenarnya kita mcm dah tutup pintu hati kita untuk jodoh sebenar kita...sedangkan, jodoh pertemuan, bukan di tangan kita manusia..

kdg2, Allah temukan kita dengan rmai org tapi sumenya bukan jodoh kita..sebab, Dia nak uji kita..kita ingt x kat Dia, teguh x iman kita, dsb...Allah Maha Mengetahui, Dia tahu perjalanan hidup kita..kdg2 kita diuji dengan dugaan berkaitan pasangan supaya kita tahu n kita sedar, cuma DIa yg dapt memberikan kita kebahagiaan sepanjang hayat...

ingtlah, iblis syaitan akan lebih mudah mempengaruhi org yg dlm kesedihan utk lupa pada Yg Maha Esa..kerja sia-sia yg kita buat tu, sume sbb adanya bisikan iblis plus kelemahan kita sebagai manusia...manusia lebih kuat dari iblis bila dia yakin Allah bersma dengannya....

anis sayang...jgn terlalu ikut perasaan ye..kuatkan semangat, cuba kawal emosi, perasaan negatif n kesedihan dengan baik..mula2 mmg ssh, tapi sntiasa ingt, kita punya tmpat mengadu utk segala masalah..selalulah berdoa kepada-Nya supaya dipermudahkan jalan n jauhkan kita dari penyakit hati..
k..sayang kamu....(^_^)

Nurul Nadhirah Hanis Roslan said...

mmg kak~~tp kadang2 ati ni xleh control~~~~
insyaAllah~~
anis akan try dkt ngn die~~

wawa said...

insyaAllah...kuatkan diri ye...
masih ada ramai lagi yg sayangkan anis ni...

akak pon kadang2 xley gak nak kawal..masih dalam proses..untuk kebaikan mmg amik masa..tapi utk bnde keburukan, sekejap je bole berlaku...

jadi, sntiasa ingat, anis still ada ramai lagi yg amik berat pasal anis...oke..(^_^)